dimarts, 13 de novembre del 2012

10K de REUS

                                               
                                                                       


    Aquest passat 21 d'octubre vaig participar en la que era la meva segona cursa d'asfalt a Reus. Era sobre un recorregut de 10km, al mateix temps també es realitzava la mitja marató que realitzava dues voltes al circuit. Després d' una sortida bastant dolenta per culpa d' una organització un pel fluixa vaig tenir que recuperar posicions per poder trobar el ritme adequat, els primers km van ser molt agònics ja que el ritme de cursa era molt alt i jo no tenia l'entreno a les cames per aguantar-lo. Sobre el km 6  vaig aixecar una mica el peu perquè hem notava tocat de isquios i la vaig encertar  perquè al final de cursa hem vaig tornar a notar bé per apretar una mica i arribar fort. Després de tot el temps no va ser dolent del tot : 37' 57'' i la 22ena posicio a la general. Content perquè tot i no ser la meva especialitat hem vaig trobar prou a gust.                                                    
                                                                                                                                 Valls Atmosfera Trail
                                                                                               



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada