dimarts, 13 de novembre del 2012

ETERNAL RUNNING



El diumenge 28 d'octubre vaig acudir a  una nova prova del circuit mundial de l'Eternal running a la localitat de Bellpuig ( Lleida ), vam decidir fer un equipet juntament amb els companys de corredorsvalls on també i participàvem individualment en diferents  subcategories. L'eternal running és una cursa d'obstacles d'uns 10 km en la que i trobem zones enfangades i tot tipus d'obstacles basats en una pista Americana, combinat amb zones sense obstacles. En aquest cas es realitzava en el circuit de Motocròs de la localitat que és famós per que està dintre del Mundial de la FIM. Un circuit molt exigent per els forts canvis de desnivell que té.


La cursa va sortir molt rapida amb un grupet de cinc escapats en el qual l'Eloi Borràs i jo tots dos companys de corredorsValls i estavem  ficats, passats els dos primers km el lider del Mundial, l'Eloi i jo marxàvem en solitari fins que en un dels obstacles el Lider va fer gala de la seva especialitat i ens va agafar un temps molt difícil de recuperar. Aparti d'allí vam formar un tàndem per intentar atrapar a l'escapat però va ser sense èxit. Al final una bona cursa dels dos entrant l'Eloi segon i jo tercer pràcticament de bracet.  Quedant ell primer classificat amb categoria bombers i jo primer de policies, també destacar la bona feina feta per la resta de companys de CV que gràcies a ells també ens vam emportar la primera posició per equips. Un cap de setmana rodó en el que vaig xalar  moltíssim fent una cosa diferent!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada